ďťż

Przednia oś od C-4011 do C-328





kml22 - 05 April 2008 - 22:32
Witam !!

mam mały pytanie, ponieważ mam okazje kupić dosyć tanio oś od C-4011 miękką. Razem ze wspornikiem kompletna.

I teraz moje pytania:

C-328 ma wyjścia na 4 śruby, żeby wspornik przykręcić ale to ponoć nie jest problem bo 4 śruby według mnie w zupełności wystarczą. I czy na piasty w tej osi podejda kolla od 330

Co trzbea zrobić zeby przerobic os miekka na sztywna, i czy wogole po przerobce bedzie dalo sie to jakos spasowac z ukladem kierowniczym.

os chce zmienic, gdzy mam okorpne luzy, i starego typu

Prosze od odpowiedzi . Z gory dziekuje. pozdrawiam




lopo - 06 April 2008 - 14:48
Według mnie nie warto zmieniać osi na tą od c-4011, chyba że zalerzy Ci na komforcie. Ja w swoim c-330( okrągła oś)
kasowałem luzy przy wsporniku i jestem zadowolony, kupiłem sworzeń, tulejki i podkładki dystansujące koszt całkowity ok. 60 zł. i nie mam już problemu z przednią osią.




kml22 - 06 April 2008 - 15:47
Gdybym miał okrągłą oś to też bym nie zmieniał, ale mam oś starego typu jeszcze :/ I ma okropne luzy. A chce kupić od C-4011 i przerobić na sztywną, tylko nie mam zielonego pojęcia co trzeba kupić aby to zmienić koszty i czy to wogóle bedzie jezdzic, bo wspornik to napewno podejdzie




yogi - 06 April 2008 - 18:32
jak wspormik ci podejdzie to bież i zakładaj! ;) a ja bym sobie resorowaną zostawił ja mam i owiele lepiej sie jezdzi :P

http://www.agrofoto....image40510.html :D




quercus - 06 April 2008 - 18:51
Ale chyba okrągła oś jest właśnie starego typu. A te w kształcie litery U to już M-ki miały. O ile się nie mylę.




kml22 - 06 April 2008 - 19:52
W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak




LukaszP - 07 April 2008 - 17:41
Trzeba przerabiać wspornik (ten od 40stki) inaczej nie da rady. Miałem ten problem przy zmianie silnika w zetorze na silnik od 328.




rafal13113 - 07 April 2008 - 18:04
przerabia z miękkiej na sztywną to się chyba nie opłaca z tego co wiem to są inne zwrotnice i półosie jedna półoś to koszt 150 złoty z tyle kupowałem do c 355 w grudniu a zwrotnica to około 60 plus tulejki i zostaje pytanie po co przerabiać miękką na sztywna i psuć komfort jak masz możliwość kupienia tanio miękką w dobrym stanie to bierz zakładaj i jeździj a koła mogą ci nie pasować bo 4011 miały koła na 4 śruby a ciapek na 5 ale wystarczy przełożyć piasty




cornic - 08 April 2008 - 08:22
Co do wspornika to nie wiem czy doprze myślę ale jeżeli rozstaw otworów na szpilki łączące z blokiem jest taki jak c-360 czy też c-330 to na pewno nie będzie pasować. Trzeba rozwiercać.




malorolny - 08 April 2008 - 19:27

W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak To wstaw sobie nowe tulejki , koszt o ile pamiętam 40 zeta ............ bez komentarza




UrsusCzesio - 09 April 2008 - 17:06
Bierz i zakładaj wdedy sie fajnie jeździ bo nie trzęsie tylko przełóż piasty od 16 kół i jazda. U mnie koleś ma w C-360 miekki przód i koła 16. Oj żeby się dało założyć do ruska to by była jazda na miękkiej osi